Friday, April 12, 2013

би хэн юм бэ?

би хэн юм бэ, би хэн юм бэ? энэ асуултыг би өөртөө өдөр болгон тавьдаг. гэхдээ хэзээ ч хариултыг нь олж чадаагүй. учир нь би өөрийгөө одоо хэр нь таниагүй, таньсан ч баталж чадаагүй. онол хэзээ нэгэн цагт батлагдах ёстой байдаг. хэн нэгний өмнө хийж чадах зүйл хомс ч, өөр хэн нэгний өмнө бүгдийг чаддаг нэгэн. Би бол амьдралын гол дүр. Амьдрал бол жүжиг, би өөрийн эргэн тойронд болж байгаа, болох гэж байгаа бүхий л зүйлсийн утга учирыг мэддэг байх хэрэгтэй. учир нь би гол дүр. гэхдээ хэн нэгэн надаас нүүр буруулж холдохыг би тэвчихгүй. учир нь би бусдыг гомдоохыг хүсдэггүй, тиймдээ ч бүх зүйлийн бурууг зөвхөн өөр дээрээ хүлээдэг, хүлээсээр ч ирсэн. тэнэг ч юм шиг. нэг талаараа надад хохиролтой ч хүний итгэл гэдэг энэ хорвоогийн хамгийн үнэтэй зүйл гэж би ойлгодог. Тиймдээ ч бусдын итгэлийг алдахыг хүсдэггүй болохоор өөрийн хийгээгүй хэргийн төлөө зэмлэл хүртдэг байх...
хүмүүс намайг өгөөмөр, сайхан сэтгэлтэй нэгэн гэж боддог. харин нэг хэсэг хүмүүс намайг ааш муутай хүн гэж ойлгодог. миний баримталдаг гол зарчимын нэг бол хүн надад яаж хандна би түүнтэй яг л тэгэж харьцах болно.
хөндлөнгөөс нь хархад амьдралын ямар ч зорилгогүй нэгэн байж болох ч үнэндээ миний амьдрал эхлэлээсээ төгсгөл хүртлээ аль хэдийн төлөвлөгөөнд орчихсон байсан. Хүний амьдрал дардан байдаггүй гэдэгт би итгэдэг боловч дардан байлгахыг хичээсээр ирсэн. гэхдээ өнөөдрийг хүртэл би зовлон туулсаар ирсэн гэвэл үнэхээр хал үзсэн хүмүүсийн хажууд худал болох нь дамжиггүй.
хүний амьдралыг хайр дурлалгүйгээр төсөөлөхийн аргагүй. Учир нь хайр сэтгэл бол хүний амьдралын нэгээхэн хэсэг байхаас илүүтгэйгээр хүний амьдралын утга учир байсаар ирсэн. гэхдээ би өөрт ирсэн хайрыг атгаад үлдэхээс илүүтэйгээр тавиад явуулсан гэхэд болно. Учир нь би түүнд хайртай. Тэр хүний жаргал миний жаргал байх болно. гэхдээ энэ өөрийн хайраа хамгаалж үлдэж чадаагүй азгүй нэгний өөрийгөө зөвтгөх үг шиг сонсогдох авч би сонголтоо зөв хийсэн гэдэгтээ хэзээ ч эргэлзэж байгаагүй.
энэ бол би хэдхэн үгэнд багтааж хэлхэд энэ. гэхдээ хүн гэдэг өөрөө тайлагдашгүй оньсого мэт агуу том ертөнц гэдгийг та бид бүгдээрээ мэднэ...

No comments:

Post a Comment