Thursday, September 22, 2016

-

Сар хүртэл чамайг минь хүлээдэг
Сайхан бүсгүйчүүд чамд минь нүд алддаг
Салхины сэвшээ чамтай минь эрхэлдэг ч
Сэтгэлийн чинь гүнд ганцхан би л байдаг
Би азтай бүсгүй
Одод хүртэл чамайг минь ширтдэг
Огторгуй тэр чигтээ чиний минь энгэрт эрхэлхийг хүсдэг
Орчлон ертөнц ганцхан чамруу л тэмүүлдэг ч
Орой бүр чи ганцхан миний л дэргэд ирдэг
Би азтай бүсгүй
Бусдын хайрыг энгрэтээ тэвэрсэн
Бурханы бүтээлээр өөрийгөө чимсэн
Булиглах зүрхээ ганцхан чамд л алдсан
Буурал орчлонг ганцхан чамтай л хамт туулах
Би азтай бүсгүй
Чиний минь төрхийг хараад
Хүүхнүүд хөл алддаг
Чиний минь хайрыг шүтэхдээ
Бурхад өөрсдийгөө чамладаг
Чиний минь амьдралд тэмүүлэх тэр их хүчийг мэдрэхдээ
Дэлхий эргэхээ мартдаг ч
Чинийхээ чин үнэн сэтгэлийг бишрэхдээ
Ганцхан би л зүрхээ алдчихдаг

No comments:

Post a Comment