Monday, October 3, 2016

Цаг хугацаа

Сэтгэл минь ганцхан чамдаа хорогдоод
Дөнгөж сэрээд л дэргэдээсээ хайх юм
Зүрх минь ганцхан чамруу л тэмүүлээд
Зүгээр л чамд очхыг хүсэх юм
Хайр минь ганцхан чамaйг нэхнэ
Хэн хэнээ хоёул нэхнэ
Өдөр шөнийн алинд ч
Өөрийг чинь би дэргэдээсээ хайна
Өөр хэний ч нүдээр бус
Ганцхан өөрийнхөө сэтгэлээр
Чамайг би хайрлана
Шөнөжин тэврээд унтсан ч
Өглөө сэрээд дахиад л санана
Би чамайг хайрлаж ханахгүй ээ
Чамайг гэх сэтгэл минь хэзээ ч дундрахгүй
Би чамайг санаж ханахгүй ээ
Чамдаа яарсан сэтгэл минь хэзээ ч дуусахгүй
Үргэлж хамт байхыг хүссэн ч
Өнөө цаг чинь уралдаад явчих юм
Хайрыгаа тэврээд жаахан хэвтэхийг хүссэн ч
Огтоос миний үгийг сонсохгүй юм
Жаахан л тэврээд суух гэсэн юм
Дахиж хэзээ уулзахыг би мэдэхгүй ээ
Жаахан л энгэрт нь эрхлэх гэсэн юм
Дахиж хэзээ харахаа би мэдэхгүй ээ
Дөнгөж холдоод л санадаг энэ сэтгэлийг
Дөнгөлж чи чадлаа, цаг хугацаа
Дөрөв ч хонолгүй тэмүүлдэг энэ зүрхийг
Дураар барьж чи чадлаа, цаг хугацаа

No comments:

Post a Comment