Sunday, November 13, 2016

намайг ав

бичсэн шүлэгтэй минь хардвал
би явдалтай нэгэн байж магад
биелэшгүй хүслийг минь харвал
би шуналтай нэгэн байж мэднэ
бүтэн биеийг минь өмчилбөл
би ганцхан чинийх л байж чадна
бусдын амнаас сонсвол
би харин хэн ч биш болж хувирна
энд би амьдралаа тоочдоггүй
эргэж хараад амрагаасаа уравдаггүй
энд би эгэл даруухнаар амьдардаг
эцсийн зогсоол дээр ганцхан чамайг л хүлээдэг
хэтрүүлэгтэй өчвөл би арай дэндүү үнэнч
хэн нэгэнд хэлээгүй л болохоос хэзээ ч унтрахгүй оч
үнэнээ хэлбэл би арай дэндүү бардам
үргэлжид цухалзах энэ авир их зан харин биш
тархинд минь ургах бодлыг
хүсвэл чи захирч чадна
таахын аргагүй энэ тоглоомонд
хожлыг би чамд өгч чадна
үнэнээ хэлбэл би чамд өөрийгөө тушаая
үүрдийн үүрд дэргэд минь үдлэж
үнэнчээр дуусна гэвэл
одоо л намайг бүх зүйлтэй минь ав

No comments:

Post a Comment