Wednesday, December 3, 2014

:}



хайр дурлалаараа жигүүр хийсэн
амьдралын минь нэгэн далавч
хайр сэтгэлээрээ зориг хийсэн
халуун зүрхний минь нэг тал
чамайгаа би
хайрлахгүй байхын аргагүй
чамдаа би
чин зүрхнээсээ дурлахгүй байж ч чадахгүй ээ
                бусдын дэргэд чамаараа би гоёдог
                буруу зүйл хийсэн ч
                чамайгаа би өмгөөлдөг
                бундан зүрний минь ганц эзэн
                буурал орчлонгийн цорын ганц хань
                чамдаа би хайртай
амьдрал надад хатуу хандаж л байг
 яадаг юм
аргагүйдээ тэр надаар тохуурхаж л байг
 надад хамаагүй
бие сэтгэлийн минь нэгэн тал
бүтэн заяаны минь нэгэн хэсэг
чи минь л байхад бусад нь надад хамаагүй
                буурал хорвоо намайг сорьж л байг
                бусдын дэргэд ичгүүргүй байдалд оруулж л байг
                надад хамаагүй
                зүрх сэтгэлийн минь нэгэн тал
                зүүд нойрны минь эзэн тэнэгэр
                чи минь л байхад бусад нь надад хамаагүй

No comments:

Post a Comment